Меню сайту
Міні-чат
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
Статистика
$

              



Головна » 2009 » Лютий » 17 » Black Sabbath
Black Sabbath
18:51

Black Sabbath — хеві-метал гурт з Англії, вважаються одними з засновників хеві-металу взагалі, та засновниками дум-металу. Black Sabbath, вибравши як платформу блюз-рок кінця 60-х років (Cream, Blue Cheer, Vanilla Fudge), задали новий напрям розвитку: понизили темп, згустили звучання бас-гітари і побудували композиції на перетині важких рифів. У текстах група відмовилася від любовної лірики і характерних фразеологічних штампів блюз-рока, створивши абсолютно новий для свого часу поетичний світ, в якому переважали найпохмуріші образи і мотиви. Перший альбом Black Sabbath часто називають найпершим хеві-метал-альбомом. Крім того, Black Sabbath заклали фундамент і для подальшого розвитку дум-метала; багато їх альбомів називають прототипами сучасного дума.

Історія гурту

Передісторія

Групу (спочатку називалася Polka Tulk,але згодом ця назва була змінена на Earth) утворили четверо друзів дитинства з Астона, Бірмінгем: Оззі Осборн, Тони Айоммі, Гізер Батлер і Біл Уорд. Музичним «мозком» групи був Айоммі, який у той час знаходився під впливом Хенка Марвіна (гітариста The Shadows) і джазових гітаристів, особливо Джанго Райнхардта. Уорд також цікавився джазом: його улюбленими барабанщиками були Бадді Річ і Джин Крупа. Гізер Батлер згодом джерелом натхнення називав гру Джека Брюса з Cream. Музичні смаки Осборна були найменше радикальними: він любив The Beatles (особливо їхній альбом Revolver), i його кумиром був Джон Леннон.Спочатку група грала блюз-рок, але незабаром зосередилася на «темнішій» музиці і окультній тематиці. Приводом для цього стало захоплення бас-гітарістом Гізером Батлером книгами про чорну магію Денніса Уітлі, які сподвигнули його на написання пісні під назвою «Black Sabbath». Коли музиканти виявили, що музичний колектив з назвою Earth вже існує, назва групи була змінена на назву цієї пісні.

1969—1979
В 1969 році Black Sabbath привернули до себе увагу концертними виступами і рік потому підписали контракт з Phillips Records. У січні 1970 року дочерній лейбл Fontana Records випустив їх дебютний сингл Evil Woman (Don’t Play Your Games With Me), кавер-версію пісні, яка незадовго до цього стала американським хітом Crow (групи, яка нічим більше в історії рок-музики себе не проявила). У лютому інша філія Phillips Records, Vertigo Records, випустила дебютний альбом Black Sabbath: він увійшов до першої британської десятки, а 4 місяці опісля був випущений (на Warner Bros. Records) в США, де протримався в Top 40 близько року і розійшовся за цей час мільйонним тиражем.Музична критика негативно відреагувала на появу хеві-метал взагалі і Black Sabbath зокрема. Розірвавши оболонку стилю, вирощеного Хендріксом і Led Zeppelin … вони перекроїли весь його музичний скелет. Остовом цього музичного чудовиська зробився бас-риф. Колись він служив в композиції не більше ніж лейтмотивом, зараз — перетворився на самоповторяющийся рок-кошмар… Впродовж свого короткого життя риф залишається незмінним і виконується з кібернетичною точністю. Соло-гітарі залишена функція звукового наповнювача, а імпровізація набуває нового призначення: вона допомагає продовжити пісню на хвилину-другу…, — писав в оглядовій статті «Heavy metal» (New Musical Express, 1971 рік) Чарльз Шаар Мюррей. Для музичної критики Black Sabbath протягом багатьох років залишалися ізгоями. Не маючи підтримки рекламних агентств, преси і музичних радіостанцій, група своїм зльотом зобов'язана була виключно відданості фанів, які відкинули хіппіозні цінності і прийняли екстремаль — у музиці, текстах та поведінці.У вересні 1970 року вийшов другий альбом, Paranoid: він піднявся на перше місце в Британії, а однойменний сингл дійшов до 4-го місця. Весною 1971 року успіх був повторений в американських чартах (з тією різницею, що другим синглом з нього був випущений Iron Man). Окрім цих двох речей, які прийнято вважати центральними, сильне враження на метал-фанів справили антивійськова пісня War Pigs (яка спочатку замислювалася як заголовний трек) і апокаліптичний прото-дум Electric Funeral. В цілому другий альбом відрізнявся від першого більш загостреним звучанням, порівняно компактними аранжуваннями і меншою кількістю тривалих імпровізацій. Новаторськи прозвучав метал-мінімалізм трека Paranoid, який, як наголошувалося згодом, багато в чому випередив свій час і більше відношення мав до панку чим до хард-року. Про те, наскільки випадковою виявилася ця новація, свідчить той факт, що трек був записаний в останню мить, виключно ради того, щоб подовжити альбом.
Paranoid виявився не тільки найпопулярнішим альбомом Black Sabbath. але і одним з найбільших і найвпливовіших хеві-метал альбомов всіх часів. Свій колишній фірмовий звук (приголомшуючий похоронний рок в мінорі, що лише частково базується на основах блюз-рока) група ввела в нові, вдосконалені пісенні структури з миттєвими рифами, які запам'ятовувалися, більшість з яких залишилися історичною класикою хеві-метала. — Стів Хьюї, All Music Guide.В кінці 1970 року Тоні Айоммі вперше приспустив струни свого Гібсона із стандартного E до C#. Річ у тому, що в 60-х роках, працюючи на заводі, він позбувся кінчиків двох пальців і, граючи з протезами, відчував постійний біль. Новий, нижчий настрій, що дозволив гітаристові зняти зайву напругу, був випробуваний на альбомі Master of Reality. Він вийшов в серпні 1971 року і, як і перші два, по обидві сторони Атлантики став хітом, досягнувши мільйонної тиражної відмітки. Щодо значення Black Sabbath Vol. 4 (вересень 1972) існують різні думки. Оззі Осборн вважає його найслабшою з ранніх робіт групи, що записувалася спішно і в стані наркотичного хаосу. Музична критика, в ретроспективі, високо оцінила цю пластинку, особливо її центральні речі: баладу Changes (хіт-сингл 1972 року) і хард-фатальні речі «Supernaut», «Snowblind» і «Tomorrow’s Dream». 
До моменту виходу Sabbath Bloody Sabbath в листопаді 1973 року Black Sabbath стали найпопулярнішим хеві-метал гуртом в світі. У п'ятому альбомі група частково підтвердила своє реноме, але багато в чому і відійшла від раннього стилю, зближившись з прогресивним металом («Spiral Architect», «A National Acrobat», «Who Are You»), багато в чому завдяки роботі запрошеного клавішника Ріка Уейкмана з Yes. Альбом піднявся в першу британську десятку і міг би ознаменувати зоряну годину Black Sabbath, якби до цього часу всі учасники групи не страждали від важкої наркотичної залежності, особливо Уорд і Осборн, що приймали ЛСД щодня протягом двох років (другий — у поєднанні з алкоголем).
1974 рік для Black Sabbath опинився втрачений із-за проблем з менеджментом і вимушеним переходом (у Британії) з Vertigo на WWA. Через це припало майже на рік відкласти випуск Sabotage, багато в чому експериментального альбому, який сьогодні музичні критики визнають самою недооціненою роботою групи. У двох перших піснях, філософськи-апокаліптичній «Hole In The Sky» і «Sypthom of the Universe» (наукової фантастики, що з'єднала елементи, і наркотичної психоделії) Black Sabbath вперше наблизилися до ідеалів гаражного року.Брехливо мелодійна «Am I Going Insane (Radio)» (так само як і «Megalomania») переконливо описують страждання розуму, що занурюється в пучину безумства. Текст «The Writ» (що має відношення до богоборчества, але виконаний у формі незв'язного монологу) залишається одним з найскладніших і загадковіших в історії групи. Не задовольнившись комерційними досягненнями альбому, обидва лейбла в грудні 1975 року випустили подвійну збірку We Sold Our Soul for Rock n Roll, яка стала усесвітнім хітом.До моменту початку роботи над сьомим альбомом у складі групи намітився конфлікт. Тони Айоммі пропонував різноманітити аранжування і стиль групи, зокрема, використовувати духові інструменти. Осборн рішуче наполягав на тому, щоб група не зраджувала принципам хеві-метал. У Technical Ecstasy (жовтень 1976 року) Black Sabbath пішли тим шляхом, по якому вів їх гітарист: наситили музику струнним і синтезаторним звуком. Засмучений Осборн в листопаді 1977 року покинув склад (і був тимчасово замінений Дейвом Уокером, колишнім вокалістом Savoy Brown), але повернувся в січні 1978 року, щоб взяти участь в записі Never Say Die!, альбому різнорідного, насиченого елементами джаз-, синт-, блюз- і прогресивного року. Не дивлячись на успіх синглів «Never Say Die» і «Hard Road», він виявився комерційно провальним, але головне, мав мало загального з тими ідеями, які зробили Black Sabbath піонерами свого жанру. Осборн остаточно покинув групу, щоб почати сольну кар'єру. У червні 1979 року його замінив Ронні Джеймс Діо, вокаліст Rainbow. В цей же час з Black Sabbath став регулярно виступати клавішник Джеф Николс (що офіційно увійшов до складу пізніше).
 
1979 — 2006
Новий склад не став поспішати з випуском нового альбому. Heaven and Hell, що вийшов в квітні 1980 року ознаменував повернення групи в першу британську десятку. Два сингли з нього — Neon Knights і Die Young стали хітами. У той же самий час на Vertigo вийшов концертний альбом п'ятирічної давності Black Sabbath Live at Last: він був майже відразу ж знятий з продажу, але встиг потрапити в Top-5 (перевипущенний сингл Paranoid увійшов до першої двадцятки).
Особисті психологічні травми (його батьки померли один за іншим протягом дуже короткого часу), а також проблеми з алкоголем і психічним здоров'ям змусили барабанщика Білла Уорда вийти з складу. Його замінив Вінні Еппіс (Vinnie Appice), з яким квартет записав Mob Rules (листопад 1981 року), який в США і Британії став золотим (багато в чому завдяки успіху двох синглів: Mob Rules і Turn up the Night. Потім група приступила до мікшуваня концертного альбому Live Evil, і тут між Айоммі і Діо розгорілася сварка. До моменту виходу пластинки в січні 1983 року Діо вже покинув Black Sabbath, забравши з собою і Еппіса.
Цю кадрову проблему група вирішила, умовивши повернутися до складу Уорду і (до здивування багатьох метал-фанів) запросивши Іена Гіллана, колишнього вокаліста Deep Purple (дві групи на початку 70-х жорстоко конкурували на концертній сцені). Новий склад записав і випустив Born Again (ще один британський Top-5-хит). У світове турне Black Sabbath вийшли з новим барабанщиком Бевом Беваном (Bev Bevan). Уорд повернувся в склад весною 1984 року, але тоді ж пішов Гіллан, приєднавшись до своєї старої групи. Замінивший його Дейв Донато (Dave Donato) пробув в складі лише до жовтня.
13 липня 1985 року Black Sabbath дали концерт в рамках добродійного заходу Live Aid з Оззі Осборном. Але після цього з групи пішли як Осборн так і Батлер, залишивши Айоммі єдиним учасником оригінального складу. Даючи зрозуміти, що альбом Seventh Star (січень 1986 року) записала вже зовсім інша група, компанія на обкладинці вказала: Black Sabbath feat. Tony Iommi. Пластинка, в записі котрої взяли участь Гленн Хьюз (ще один вокаліст Deep Purple), Дейв Спітц (Dave Spitz, бас-гітара), Джеф Николс (клавіатура) і Ерік Сингер (Eric Singer, барабанщик). Альбом мав комерційний успіх, але склад продовжував мінятися: Хьюза замінив Рей Гіллен (Ray Gillen), з яким був проведений весняний промо-тур 1986 року. Протягом наступних п'яти років в групі побували басисти Боб Дейзлі, Лоуренс Коттл, Нейл Мюррей, вокаліст Тоні Мартін, ударник Козі Пауелл.
У 1992 році Айоммі зумів зібрати склад 1979—1983 років (Батлер, Діо, Еппіс): записаний ними Dehumanizer повернув групу в американський Top 50 вперше за дев'ять років; британським хітом став сингл TV Crimes. У 1993 році обіцяного повернення Оззі Осборна не трапилося. Діо і Еппіса замінили Тоні Мартін і ударник Боб Рондінеллі (Bob Rondinelli).
Після того, як Cross Purposes (1994) і Forbidden (1995) не виправдали комерційних очікувань, Black Sabbath використовували трюк, раніше випробуваний The Eagles і Fleetwood Mac: зібрали оригінальний склад для роботи над концертною збіркою, куди додали пару нових студійних треків. Подвійний CD-сет Reunion, записаний в Бірмінгемі і об'єднавший Айоммі, Осборна, Батлера і Уорда, в Англії успіху не мав, зате в США став платиновим. За трек «Iron Man» Black Sabbath отримали свії перший «Греммі» (Best Metal Performance). Група продовжувала гастролювати, а завершила реюнион-тур у себе в Бірмінгемі 22 грудня 1999 року.
У лютому 2001 року Black Sabbath оголосили про те, що об'єднюются знов для участі в шостому по рахунку Ozzfestі, більш того, продовжать спільну роботу в студії. Проте співпраця з продюсером Ріком Рубіном не занадилася і проект був відкладений на невизначений термін — тим паче, що Осборн став більш ніж популярним з своїм сімейним реаліті-шоу.
У 2004 році Black Sabbath повернулися до активної діяльності: Ніколса замінив у складі клавішник Адам Уейкман, син Ріка Уейкмана, до цього відомий по співпраці з Оззі Осборном. У 2004 і 2005 роках група виступила хедлайнером на Ozzfest’і. У листопаді 2005 року Black Sabbath були урочисто введені в Британський Music Hall of Fame і виступили на церемонії. 13 березня 2006 аналогічний захід був проведений в американському Залі слави рок-н-ролу, з тією різницею, що група не виступила сама: натомість Metallica виконала «Hole in the Sky» і «Iron Man». Після виходу збірки Black Sabbath: The Ronnie James Dio Years Діо, Айоммі, Батлер і Еппіс повернулися до концертної діяльності під новою назвою Heaven and Hell. Білл Уорд відмовився від співпраці з Heaven and Hell, але пообіцяв, що приєднається до оригінального складу Black Sabbath, якщо такий збереться знов.
 
2007 —
 У цей час музиканти Тони Айоммі, Гизер Батлер, Ронні Джеймс Діо і Вінні Еппіс возз'єдналися для спільних гастролів, які йдуть під назвою Heaven And Hell, а не Black Sabbath. На гастролях граються композиції, записані групою за часів Діо з альбомів Heaven And Hell, Mob Rules і Dehumanizer, а так само 3 нових пісні, яку музиканти записали в 2007-му році знову-таки з Діо. Після публічного оголошення про гастролі «Heaven And Hell» Оззі Осборн помістив наступне повідомлення на свій офіційний веб-сайт:
Тони Айоммі і Ронні Діо працюють над новим проектом, який не має нічого спільного з Black Sabbath. Є тільки один Black Sabbath. Оззі, Тони, Гизер і Біл гастролюватимуть в кінці наступного року з новим альбомом Black Sabbath. Проте Оззі бажає величезного успіху Тони і Ронні в їх сумісному проекті.
Тим часом Шерон Осборн, що працює над організацією Ozzfest 2008, розраховує на участь тут оригінального складу Black Sabbath. Чи спричинить це возз'єднання за собою поява нового студійного матеріалу, залишається неясним.
 
 
1970 - Black Sabbath - 160 кбит/сек
01 BlackSabbath
02 The Wizard
03 Behind The Wall Of Sleep
04 N I B
05 Evil Woman
06 Sleeping Village
07 The Warning
08 Wicked World
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1970 - Paranoid - 160 кбит/сек
01 War Pigs
02 Paranoid
03 Planet Caravan
04 Iron Man
05 Electric Funeral
06 Hand Of Doom
07 Rat Salat
08 Faires Wear Boots
 
 
 
 
 
 

1971 - Master Of Reality - 160 кбит/сек
01 Sweet Leaf
02 After Forever
03 Embryo
04 Children Of The Grave
05 Orchid
06 Lords Of This World
07 Solitude
08 Into The Void
 
 
 

1972 - Vol. 4 - 160 кбит/сек
01 Wheels Of Confusion
02 Tomorrows Dreams
03 Changes
04 FX
05 Supernaut
06 Snowblind
07 Cornucopia
08 Laguna Sunrise
09 St. Vitus Dance
10 Under The Sun
 
 
 
 
 

1973 - Sabbath Bloody Sabbath - 160 кбит/сек
01 Sabbath Bloody Sabbath
02 A National Acrobat
03 Fluff
04 Sabbra Cadabra
05 Killing Yourself to Live
06 Who are You?
07 Looking for Today
08 Spiral Architect
 
 
 
 
 
 

1975 - Sabotage - 160 кбит/сек
01 Hole in the Sky
02 Don't Start (Too Late)
03 Symptom of the Universe
04 Megalomania
05 The Thrill of it All
06 Supertzar
07 Am I Going Insane (Radio)
08 The Writ
09 Blow on a Jug
 
 
 
 
1975 - We Sold Our Soul For Rock'n' Roll - 192 кбит/сек
01 Black Sabbath
02 The Wizard
03 Paranoid
04 War Pigs
05 Iron Man
06 Tomorrow's Dream
07 Fairies Wear Boots
08 Changes
09 Sweet Leaf
10 Children of the Grave
11 Sabbath, Bloody Sabbath
12 Am I Going Insane (Radio)
13 Snowblind
14 N.I.B.
 
 

1976 - Technical Ecstasy - 160 кбит/сек
01 Back Street Kids
02 You Won't Change Me
03 It's Alright
04 Gypsy
05 All Moving Parts (Stand Still)
06 Rock 'N' Roll Doctor
07 She's Gone
08 Dirty Women
 
 
 
 
 
 

1978 - Never Say Die! - 320 кбит/сек
01 Never Say Die
02 Johnny Blade
03 Junior's Eyes
04 A Hard Road
05 Shock Wave
06 Air Dance
07 Over To You
08 Breakout
09 Swinging the Chain
 
 
 
 
 

1980 - Heaven and hell - 256 кбит/сек
01 Neon Knights
02 Children of the Sea
03 Lady Evil
04 Heaven & Hell
05 Wishing Well
06 Die Young
07 Walk Away
08 Lonely is the Word
 
 
 
 
 
 
 

1980 - Live At Last - 320 кбит/сек
01 Tomorrows Dream
02 Sweet Leaf
03 Killing Yourself To Live
04 Cornucopia
05 Snowblind
06 Children Of The Grave
07 War Pigs
08 Wicked World
09 Paranoid
 
 
 
 

1981 - Mob Rules - 192 кбит/сек
01 Turn Up the Night
02 Voodoo
03 The Sign of the Southern Cross
04 E5150
05 The Mob Rules
06 Country Girl
07 Slipping Away
08 Falling off the Edge of the World
09 Over & Over
 
 
 
 
 

1983 - Born again - 192 кбит/сек
01 Trashed
02 Stonehenge
03 Disturbing the Priest
04 The Dark
05 Zero the Hero
06 Digital Bitch
07 Born Again
08 Hot Line
09 Keep it Warm
 
 
 
 
 

1983 - Live Evil - 256 кбит/сек
01 E5150
02 Neon Knights
03 N.I.B.
04 Children of the Sea
05 Voodoo
06 Black Sabbath
07 War Pigs
08 Iron Man
09 The Mob Rules
10 Heaven & Hell
11 The Sign of the Southern Cross/Heaven & Hell (Continued)
12 Paranoid
13 Children of the Grave
14 Fluff
 
 

1986 - Seventh Star - 160 кбит/сек
01 In for the Kill
02 No Stranger to Love
03 Turn to Stone
04 Sphinx (The Guardian)
05 Seventh Star
06 Danger Zone
07 Heart Like a Wheel
08 Angry Heart
09 In Memory ...
 
 
 
 
 
 
 

1987 - The Eternal Idol - 192 кбит/сек
01 The Shining
02 Ancient Warrior
03 Hard Life to Love
04 Glory Ride
05 Born to Lose
06 Nightmare
07 Scarlet Pimpernel
08 Lost Forever
09 Eternal Idol
10 Some Kind of Woman
11 Black Moon
 
 
 
 
 

1989 - Headless Cross - 160 кбит/сек
01 The Gates of Hell
02 Headless Cross
03 Devil & Daughter
04 When Death Calls
05 Cloak & Dagger
06 Kill in the Spirit World
07 Call of the Wild
08 Black Moon
09 Nightwing
 
 
 
 
 

1990 - Tyr - 256 кбит/сек
01 Anno Mundi (the vision)
02 The Law Maker
03 Jerusalem
04 The Sabbath Stones
05 The Battle of Tyr
06 Odin's Court
07 Valhalla
08 Feels Good to Me
09 Heaven in Black
 
 
 
 
 

1992 - Dehumanizer - 192 кбит/сек
01 Computer God
02 After All (The Dead)
03 TV Crimes
04 Letters From Earth
05 Master of Insanity
06 Time Machine
07 Sins of the Father
08 Too Late
09 I
10 Buried Alive
11 Time Machine
 
 
 
 
 

1994 - Cross Purposes - 160 кбит/сек
01 I Witness
02 Cross of Thorns
03 Psychophobia
04 Virtual Death
05 Immaculate Deception
06 Dying for Love
07 Back to Eden
08 The Hand that Rocks the Cradle
09 Cardinal Sin
10 Evil Eye
11 What's the Use
 
 
 
 

1996 - The Sabbath Stones - 160 кбит/сек
01 Headless Cross
02 When Death Calls
03 Devil And Daughter
04 The Sabbath Stones
05 The Battle Of Tyr
06 Odin's Court
07 Valhalla
08 TV Crimes
09 Virtual Death
10 Evil Eye
11 Kiss Of Death
12 Guilty As Hell
13 Loser Gets It All
14 Disturbing The Priest
15 Heart Like A Wheel
16 The Shining
 

1998 - Reunion - 160 кбит/сек
01 War Pigs
02 Behind The Wall Of Sleep
03 N.I.B.
04 Fairies Wear Boots
05 Electric Funeral
06 Sweet Leaf
07 Spiral Architect
08 Into The Void
09 Snowblind
10 Sabbath Bloody Sabbath
11 Orchid/Lord Of This World
12 Dirty Women
13 Black Sabbath
14 Iron Man
15 Children Of The Grave
16 Paranoid
17 Psycho Man
18 Selling My Soul

1999 - Black Mass - 320 кбит/сек
01 Paranoid
02 Black Sabbath
03 Iron Man
04 Blue Suede Shoes
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2002 - Past Lives - 320 кбит/сек
01 Tomorrow's Dream
02 Sweet Leaf
03 Killing Yourself
04 Cornucopia
05 Snowblind
06 Children of the Grave
07 War Pigs
08 Wicked World
09 Paranoid
10 Hand of Doom
11 Hole in the Sky
12 Symptom of the Universe
13 Megalomania
14 Iron Man
15 Black Sabbath
16 N.I.B.
17 Behind the Wall of Sleep
18 Fairies Wear Boots
 

The best - 256 кбит/сек
CD1 - 01 Black Sabbath
CD1 - 02 The Wizard
CD1 - 03 N.I.B.
CD1 - 04 Evil Woman (Don't Play Games With Me)
CD1 - 05 Wicked World
CD1 - 06 War Pigs
CD1 - 07 Paranoid
CD1 - 08 Planet Caravan
CD1 - 09 Iron Man
CD1 - 10 Electric Funeral
CD1 - 11 Fairies Wear Boots
CD1 - 12 Sweet Leaf
CD1 - 13 Embryo
CD1 - 14 Children of the Grave
CD1 - 15 Lord of This World
CD1 - 16 Into the Void
CD2 - 01 Tomorrow's Dream
CD2 - 02 Supernaut
CD2 - 03 Snowblind
CD2 - 04 Sabbath Bloody Sabbath
CD2 - 05 Killing Yourself to Live
CD2 - 06 Spiral Architect
CD2 - 07 Hole in the Sky
CD2 - 08 Don't Start (Too Late)
CD2 - 09 Symptom of the Universe
CD2 - 10 Am I Going Insane [Radio Edit]
CD2 - 11 Dirty Women
CD2 - 12 Never Say Die
CD2 - 13 Hard Road
CD2 - 14 Heaven and Hell
CD2 - 15 Turn Up the Night
CD2 - 16 The Dark-Zero the Hero
Категорія: Групи | Переглядів: 1421 | Додав: metal-archives | Рейтинг: 0.0/0 |
Copyright MyCorp © 2024 |